Teaching algorithmic thinking
Section | Name | Description |
---|---|---|
Praktičen del: sestavi svojo učno aktivnost | ||
Prisotnost na vajah ni obvezna, je pa priporočljivo, da se na vajah oglasite vsaj enkrat (lahko seveda tudi večkrat) pred oddajo naloge. |
||
Računalništvo lahko poučujemo tudi brez pripomočkov. A kljub temu imamo na voljo vse več orodij, ki lahko popestrijo učenje na različne načine. Svojo učno aktivnost lahko zastavite okoli katerega izmed spodaj predstavljenih orodij ali ustvarite nekaj čisto svojega. Namig: Programiranje prihranite za kakšen drugi predmet. Tokrat nas zanima predvsem vsebina, ki jo lahko na zabaven način predstavimo tudi brez računalnikov. |
||
V okviru predmeta boste tudi sami razvili čisto svojo učno aktivnost, katere cilj je na zanimiv in zabaven način predstaviti izbrano temo s področja računalništva. Pri izbiri teme lahko izhajate iz spodnjega seznama aktivnosti. |
||
Dvojiški zapis števil | Gradivo, ki je sicer pripravljeno za učitelje; na predavanjih smo poskusili nekaj koščkov tega. |
|
Kar smo počeli na predavanjih, je med sedmo in dvanajsto minuto. "Božična predavanja" imajo sicer fascinantno zgodovino. |
||
Zapis drugih vrst podatkov, stiskanje in korekcija napak | ||
Algoritmi (recimo urejanja) | ||
. |
||
. |
||
Svež znanstveni članek na to temo. Samo za ilustracijo, lahko pa tudi malo berete, saj ima kakšen lušten dokaz. |
||
Končni avtomati | ||
Grafi in časovna zahtevnost | Problem, za katerega lahko hitro poiščemo algoritem, ki pa ne da nujno optimalne rešitve. |
|
Primer problema, za katerega očitno znamo najti algoritem, a z eksponentno zahtevnostjo. Obenem pa sestavljalec problema pozna optimalno rešitev. |
||
Splača se pogledati tudi
iste avtorice. (Hvala, Urša!) |
||
Poučevanje rekurzije | ||
Problemi iz kriptografije | ||
Umetna inteligenca | ||