Oris poglavij

  • Športne in druge aktivnosti za fizično in psihično zdravje zaposlenih in študentov

    Za vse, ki bi radi združili koristno s prijetnim klepetom in medsebojnim spoznavanjem.
  • Tek

    Tek je namenjem študentom in zaposlenim. Tečemo do Koseškega bajerja, kjer se običajno razdelimo na krajše in daljše "dodatke". Proga ni dolga, tempo pa prilagodimo najpočasnejšemu, tako da se lahko brez strahu pridruži vsak.

    Zbirno mesto je običajno ob sredah ob 14.15 pri izhodu iz garaž

    Za več informacij pišite na forum, povprašajte katerega od udeležencev ali pišite na rozman@fri.uni-lj.si.

    Še posebej vabljeni tekačice in tekači iz študentskih vrst.

  • Nordijska hoja

    Nordijska hoja je ena najbolj zdravih oblik rekreacije za celotno telo in za vse generacije. Razvila se je iz teka na smučeh (t.i. suhi treningi za smučarje tekače). Tri mesece dvakrat tedensko s pomočjo profesionalnih inštruktorjev Matjaža in Anžeta spoznavamo pozitivne lastnosti pravilnega in rednega izvajanja nordijske hoje - izboljševanje vzdržljivosti, moči in gibljivost, krepitev dihalnega in srčno-žilnega sistema, zniževanje nivoja slabega holesterola, zmanjševanje delež maščob in uravnavanje težo ter zmanjševanje bolečine v sklepih in hrbtenici in popravljanje telesne drže.

    Na hojo se podamo vsako sredo od 7.00 do 8.30.

    Več informacij: mateja.ravnik@fri.uni-lj.si

    • Pilates

      Pilates je sistem vaj, zasnovan z namenom krepitve celotnega telesa, še posebej njegovega centra, povečevanja gibčnosti ter izboljšanja telesne drže in splošnega zdravja. Vaje se izvajajo na blazinah, z njimi pa vplivamo na prav vsak del telesa. Koristijo lahko vsakomur – ne glede na stopnjo telesne aktivnosti.

      Pri izvajanju vaj se posebej posvetimo dihanju, pravilni izvedbi in učinkovitosti gibalnih vzorcev.

      Pilates je na sporedu ob sredah od 8.10 do 9.10.

      Več informacij na naslovu maja.kerkez@fri.uni-lj.si.

      • Funkcionalna vadba

        Program obsega vaje za vzdržljivost, moč, fleksibilnost in pravilno telesno držo ter tako prispeva k boljši telesni pripravljenosti in vsesplošnem počutju.

        Vadbo vodi Tinkara Peternelj, športna navdušenka že od malega, ki se je raziskovanju vpliva redne telesne aktivnosti na zdravje posvetila tudi tekom doktorskega študija.

        Informacije in prijave na naslovu rozman@fri.uni-lj.si.