Ni ga med vami junaka, ki lahko trdi, da računalnika ni nikoli uporabil za igranje računalniških iger. Nekatere izmed vas je prav želja po razvijanju iger potegnila v študij računalništva in informatike. Zgodovina računalniških iger sega v daljno leto 1950, ko so akademiki začeli razvijati preproste igre in simulacije kot del raziskav na področju računalniških znanosti. Današnji trend vseprisotnosti in dostopnost mobilnih naprav področje zabavne industrije postavlja v sam vrh dobičkonosnosti.
Pri predmetu računalniška grafika bomo začeli s prvimi koraki k vizualni predstavitvi. Ugotovili bomo kako računalniku, ki se v osnovi zanaša zgolj na ničle in enice, razložiti, kaj je trikotnik. Kako naj z linearno algebro in množenjem matrik ustvari tak prikaz trikotnika, da bomo na ploskovnem ekranu dobili občutek prostora. Naučili se bomo prižgati luč in trikotnik ustrezno osenčiti, da bo občutek prostora še bolj pristen. Skočili bomo v grafični cevovod in spoznali metode, ki sodobnim igram dopuščajo izrisovanje velikih količin trikotnikov pri interaktivnih hitrostih osveževanja. Naredili bomo tudi nekaj korakov v svet animacije, kjer bomo spoznali 12 načel animacije, ki animirane filme naredijo tako žive. V bistvu se bomo veliko igrali.
- nosilec: Iztok Lebar Bajec