Računalniške igre. Od strateških, športnih, dirkaških, do streljačin, arkadnih in ...

Najprej igraš, igraš in igraš, potem primerjaš in nato se začneš spraševati, kako so posamezne stvari narejene?

Ugotoviš, da so stvari kompleksne, da je osnova vsega seveda programiranje in ko zajadraš v svet pisanja kode, hitro prispeš do 2D grafike, svojih prvih objektov. Potem želiš nadzorovati, premikati grafične objekte na ekranu, pravilno simulirati trke, odboje.

Vsaka igra ima seveda tudi neka pravila, zato moraš pravilno umestiti tudi to logiko v svoj program.

In nastane tvoj prvi izdelek, tvoja prva igra, na katero si lahko upravičeno ponosen/a! Vsebuje namreč vsaj osnovna znanja programiranja, računalniške grafike, matematike, fizike, oblikovanja, kreativnosti in mogoče že celo nekaj umetne inteligence.

A tukaj se seveda stvar ne zaključi. Svet pač ni 2D, zato je skok v 3D grafiko zagotovo naš naslednji razvojni korak. Začne te namreč zanimati geometrija v tem novem 3D navideznem svetu, preslikave, senčenje, pravilno modeliranje človeške kože, animiranje in spet ...

Radovednosti, vprašanjem ni ne konca ne kraja. Nanašajo se tudi na ustrezno strojno opremo, načrtovanje uporabniških vmesnikov, interaktivnih zgodb, avdio-vizualne vsebine, na sam postopek razvoja in seveda, brez tega ne gre, trženje igre.

Odkrijmo te skrivnosti skupaj!

-----------------------

Ključni pojem na predavanjih: cevovod igre!
Ključni pojem na vajah: objavljena igra na AppStoru!