Section outline

  • Študenti imajo morda napačen vtis, da so algoritmi in podatkovne strukture znanost o postopkih urejanja in obratih uravnoteženih dreves. Prva naloga predmeta je odpraviti ta škodljivi vtis in se prepričati, da so drevesa, bisekcija, teorija informacij, dvojiški številski sistem, končni avtomati in celo rekurzija (ta sploh!) najbolj vsakdanje reči na svetu.

    Nato (ali še boljše, istočasno) pa nas bo zanimalo, kako o tem prepričati še druge, neračunalnikarje. Kako desetletnemu otroku razložiti končne avtomate (iskanje otoka zakladov), NP-polne probleme (težave piranskega župana s sladoledarji) in strojno učenje (z računalnikom iz bombonov, seveda). Kako je vse to videti, si lahko ogledate na strani z materiali, ki jih bomo uporabljali pri predmetu.

    Čeprav bomo razmišljali splošneje, nas bo zanimalo predvsem, kako učiti otroke. Za to bomo morali izvedeti nekaj malega o psihologiji in poučevanju. Pač v okviru skromnih mej predavateljevega znanja.

    Predmet ne bo visel v zraku: ne zanima nas, kako se to dela, temveč bomo to tudi naredili. Vsak študent si bo moral najti delo, ki mu leži - od vodenja krožka do izdelave podcasta.