Preskoči na glavno vsebino
Učilnica FRI 25/26
  • Domov
  • Koledar
  • Več
Sitewide search Zapri
Preklopi iskalni vnos
Slovenščina ‎(sl)‎
English ‎(en)‎ Slovenščina ‎(sl)‎ Македонски ‎(mk)‎ Русский ‎(ru)‎ 한국어 ‎(ko)‎
Trenutno uporabljate gostujoči dostop
Prijavite se
Učilnica FRI 25/26
Domov Koledar
Razširi vse Skrči vse
  1. Nadzorna plošča
  2. C
  3. Predavanja in vaje
  4. Naloge - 3. dan

Naloge - 3. dan

Zahteve zaključka

Naloga 1

(2 točki)

Napišite program stevke.c in v njem funkcijo

void prestej(char niz[], int pojavitve[])

ki poišče števke v podanem nizu. Za vsako najdeno števko i naj poveča vrednost v tabeli pojavitve[i].

Funkcijo prestej() uporabite za štetje števk, ki jih uporabnik vpiše na standardni vhod. Z branjem vhoda končajte, ko uporabnik vpiše prazno vrstico.  Na koncu število pojavitev izpišite na zaslon.

Primer: če bo uporabnik vpisal besedilo

123 10
9 as34 a

s a84r9s

naj bo izpis natančno tak:

0=1,1=2,2=1,3=2,4=2,5=0,6=0,7=0,8=1,9=2

 

Naloga 2

(3 točke)

Igra “štiri v vrsto” se igra na igralni deski velikosti 7 x 7. Igrata dva igralca, eden z črnimi, drugi z belimi figurami. Igralca izmenično polagata svoje figure na poljubno prazno polje na igralni deski. Zmaga tisti igralec, ki prvi postavi 4 svoje figure eno zraven druge v vodoravni, navpični ali diagonalni smeri.

Napišite program igra.c, ki omogoča igranje igre "štiri v vrsto".  Program naj omogoča:

  • interaktivnost (vodenje igre, izpis igralne plošče, vpis potez, …),
  • preverjanje pravilnosti potez (če igralec figuro postavi na zasedeno mesto, naj program javi napako; če se igralec zmoti trikrat, izgubi),
  • preverjanje konca igre (4 figure vodoravno, navpično ali diagonalno).
Trenutno uporabljate gostujoči dostop (Prijavite se)
Pridobi mobilno aplikacijo
Stran poganja Moodle
Obvestilo o avtorskih pravicah