Naloge - 3. dan
Naloga 1
(2 točki)
Napišite program stevke.c in v njem funkcijo
void prestej(char niz[], int pojavitve[])
ki poišče števke v podanem nizu. Za vsako najdeno števko i naj poveča vrednost v tabeli pojavitve[i].
Funkcijo prestej() uporabite za štetje števk, ki jih uporabnik vpiše na standardni vhod. Z branjem vhoda končajte, ko uporabnik vpiše prazno vrstico. Na koncu število pojavitev izpišite na zaslon.
Primer: če bo uporabnik vpisal besedilo
123 10
9 as34 a
s a84r9s
naj bo izpis natančno tak:
0=1,1=2,2=1,3=2,4=2,5=0,6=0,7=0,8=1,9=2
Naloga 2
(3 točke)
Igra “štiri v vrsto” se igra na igralni deski velikosti 7 x 7. Igrata dva igralca, eden z črnimi, drugi z belimi figurami. Igralca izmenično polagata svoje figure na poljubno prazno polje na igralni deski. Zmaga tisti igralec, ki prvi postavi 4 svoje figure eno zraven druge v vodoravni, navpični ali diagonalni smeri.
Napišite program igra.c, ki omogoča igranje igre "štiri v vrsto". Program naj omogoča:
- interaktivnost (vodenje igre, izpis igralne plošče, vpis potez, …),
- preverjanje pravilnosti potez (če igralec figuro postavi na zasedeno mesto, naj program javi napako; če se igralec zmoti trikrat, izgubi),
- preverjanje konca igre (4 figure vodoravno, navpično ali diagonalno).