Preskoči na glavno vsebino
Učilnica FRI 25/26
  • Domov
  • Koledar
  • Več
Sitewide search Zapri
Preklopi iskalni vnos
Slovenščina ‎(sl)‎
English ‎(en)‎ Slovenščina ‎(sl)‎ Македонски ‎(mk)‎ Русский ‎(ru)‎ 한국어 ‎(ko)‎
Trenutno uporabljate gostujoči dostop
Prijavite se
Učilnica FRI 25/26
Domov Koledar
Razširi vse Skrči vse
  1. Nadzorna plošča
  2. C
  3. Predavanja in vaje
  4. Naloge - 9. dan

Naloge - 9. dan

Zahteve zaključka
Odprto: četrtek, 7. oktober 2021, 05.06
Rok za oddajo: nedelja, 9. oktober 2022, 23.59

Naloga 

(5 točk)

Napiši program, ki vse barve v sliki v formatu BMP (primer: medo in volk) pretvori v sivinske odtenke. Za branje datoteke uporabite ukaz fread() za pisanje pa fwrite(). Podatke o formatu BMP najdete tu: vir1, vir2, vir3.  Barvno točko (R, G, B) pretvorite v sivinsko točko (S, S, S) po formuli S = (R+G+B)/3.  Imeni vhodne in izhodne datoteke sta podani v prvem in drugem argumentu programa.

Datoteka BMP je razdeljena na več blokov: v splošnem so to strukturirani zaglavni bloki (headers) in polje slikovnih točk (pixel array). Branje zaglavnih blokov opravite kar v ustrezno definirane strukture, polje slikovnih točk pa berite po kosih velikosti 2048 bajtov.

Opomba: za pravilno delovanje branja v strukturo, pred deklaracijo strukture napišite #pragma pack(1)  .

Trenutno uporabljate gostujoči dostop (Prijavite se)
Pridobi mobilno aplikacijo
Stran poganja Moodle
Obvestilo o avtorskih pravicah