Section outline

    • Cilj predmeta je seznanitev študentov s ključnimi vsebinami organizacije in managementa in jim tako omogočiti uspešno opravljanje managerske funkcije v podjetjih in zavodih.


      Na vajah študenti s praktično pripravo poslovne in finančne analize izbranega podjetja utrdijo na predavanjih pridobljeno teoretično znanje in koncepte o vrednotenju in kakovosti podjetij (ocena: buy, hold, sell) ter njihovih uprav (ocena: dobra, povprečna, slaba uprava) . S tem namenom študenti delajo v skupinah po 1-2 člana. Na koncu predmeta sledi prezentacija pripravljenih poslovnih načrtov.


      Kriteriji ocenjevanja:

      1. Izpit = 50 točk ali 1 + 2 kolokvij (na vsakem kolokviju je potrebno doseči vsaj 12,5 točke) = 50 točk
      2. Seminarska = 50 točk

      Točkovanje:

      Točke:  Ocene:

      90-100  10

      80-89,99  9

      70-79,99  8

      60-69,99  7

      50-59,99  6


      Predmet se izvaja v poletnem semestru.


      Za dodatne informacije pišite na tomaz.hovelja@fri.uni-lj.si