Pacman Capture the Flag 2024/25
Vabljeni k sodelovanju na mednarodnem študentskem tekmovanju iz umetne inteligence Pacman Capture the Flag 2024/25, ki ga v okviru mreže Eutopia organizirajo Univerza Pompeu Fabra iz Barcelone, Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani in Vrije Universiteit Brussel iz Belgije.
Tekmovanje Eutopia Pacman je izpeljava klasične računalniške igre Pacman. Tekmovalci morate sprogramirati svoje agente, ki nato v medsebojnih dvobojih upravljajo vsak svojega pacmana in hkrati tudi duhove, ki skušajo ustaviti nasprotnika.
Pravila tekmovanja, navodila razvoja agenta ter način oddaje rešitve so navedeni v dokumentu Eutopia Pacman Contest.
Priprave in prijave na tekmovanje
Za hiter uvod v sodelovanje na tekmovanju si oglejte film na Youtube (https://youtu.be/146TJNgNuTA):
Tekmovanje bo izvedeno ob napovedanem roku za vse oddaje naenkrat. Študenti lahko tekmujete bodisi posamično ali pa v tekmovalnih ekipah. Še pred izvedbo uradnega tekmovanja lahko študenti svoje agente testirate s pomočjo vzorčnega agenta, ki je del same kode tekmovanja v Pythonu. Priporočamo pa tudi, da svoje agente čim večkrat preizkusite v dvobojih z agenti vaših sotekmovalcev, in s tem dobite boljši vpogled v uspešnost vaše rešitve proti rešitvam ostalih. Svoje končne rešitve boste naložili na repozitorij GitHub, od koder jih bo organizator (Univerza Pompeu Fabra iz Barcelone) vključil v tekmovanje.
Za tekmovanje se morate tudi registrirati z uporabo PRIJAVNEGA OBRAZCA ZA TEKMOVALNE EKIPE.
Izvedba tekmovanja
Uradno tekmovanje bo izpeljala Univerza Pompeu Fabra Barcelona, ki ji bo FRI posredovala .json datoteko vseh svojih tekmovalnih skupin, ter nato objavila rezultate:
- Testni krog tekmovanja bo izveden v sredo, 4. decembra 2024. Namen testnega kroga je testiranje delovanja sistema in povratna informacija vsem tekmovalcem, kako se obnese njihova koda.
- Uradno finalno tekmovanje bo izvedeno okoli 15. decembra 2024 (točen datum bo obljavljen po testnem krogu).
Vrednotenje uspeha na tekmovanju
Za uvrstitev med zgornjih 20% tekmovalcev lahko študenti pridobite 3 KT pri predmetih Računalništvo v praksi ali Obštudijska strokovna dejavnost (kontakt: prof. dr. Zoran Bosnić).
Kontakt za vsebinska in organizacijska vprašanja glede tekmovanja: prof. dr. Zoran Bosnić (zoran.bosnic@fri.uni-lj.si).