Predmeti na voljo

  • nosilec: Gašper Fijavž
Kategorija: 1. letnik
Z matematiko je križ. Diskretne strukture so matematika. Zato so z Diskretnimi strukturami tudi same sitnosti. Ah, šalo na stran. Predstavimo raje, kaj bi zamudili, če bi se Diskretnim strukturam izognili. Če vemo, da je 1+1=2 in 2+2=5, potem bi morali verjeti tudi, da je 3+3=7, mar ne? Seštel…
  • nosilec: Damjan Kobal
  • nosilec: Bojan Orel
Kategorija: 1. letnik
Matematika v računalništvu je nekaj takega kot prestave na avtomobilu - tudi brez prestav, v prvi gre, ampak zelooo počasi, več ko je prestav, hitreje bo šlo in dlje bomo prišli. Na primer, računalniki računajo, računa pa se s števili, ampak kaj pa so pravzaprav števila? Kako računalnik…
  • nosilec: Peter Peer
Kategorija: 1. letnik
Kaj imajo skupnega Windows, Linux, Unix, MacOS? Seveda, vsi so operacijski sistemi. In kaj je operacijski sistem? Je program, ki je vpet med strojno in uporabniško programsko opremo. Tako ga vsi ostali programi kot temelj potrebujejo za svoje delovanje. Pa bodimo še malenkost bolj natančni: oper…
  • nosilec: Aleksandar Jurišić
  • nosilec: Saša Jurišić
Kategorija: 1. letnik
V nekem članku o virusih lahko preberemo debato o napadu virusov (črvov), ki so se razširili po internetu ter upočasnili brskalnike in e-pošto širom po svetu. Koliko računalnikov je bilo okuženih? Strokovnjaki, na katere so se sklicali v članku, pravijo, da jih je bilo 39.000, vplivali pa …
  • nosilec: Matjaž Kukar
  • nosilec: Luka Šajn
Kategorija: 1. letnik
Ste že kdaj po svoji sobi ure in ure iskali določen predmet, morda mobilni telefon s prazno baterijo, ali pa ključe? Predstavljajte si, kako bi izgledalo v banki, če bi za vsako strankino zahtevo morali brskati med neurejenimi bančnimi izpiski. Kaos! Ker se velika večina dogodkov v sodobnem p…
  • nosilec: Janez Demšar
Kategorija: 1. letnik
Razlika med uporabnikom računalnika in programerjem je podobna razliki med potnikom na avtobusu in nekom, ki se vozi z dobrim motorjem.1 Prvi se pelje počasneje, ne more vstopiti, kjer hoče, zaviti, kamor hoče in njegov užitek v celotni izkušnji je vobče omejen. Drugi pelje hitreje in počne …
  • nosilec: Tomaž Dobravec
Kategorija: 1. letnik
Ko Programiranje 1 študenta uvede v čare programerskega razmišljanja, je čas za Programiranje 2, kjer mu razširimo in poglobimo perspektivo.  Spoznali bomo sodoben, splošno namenski, hiter, varen, robusten, predmetno usmerjen programski jezik Java.  Jezik je zelo priljubljen in raz#8230;
  • nosilec: Robert Rozman
  • nosilec: Igor Škraba
Kategorija: 1. letnik
Osnovni namen predmeta je podati zgradbo in delovanje današnjih računalnikov z obravnavo za programerja vidnih lastnosti računalnika. Študent naj bi dobil osnovna znanja o zgradbi in delovanju posameznih delov računalniškega sistema in njihovi medsebojni povezavi. Predmet vsebuje končni izpi…
  • nosilec: Mojca Ciglarič
Kategorija: 1. letnik
Danes računalniki komunicirajo med seboj tako vneto in tako pogosto, praktično kar naprej, da si sploh ne moremo več predstavljati, kaj bi počeli brez omrežij: dieta brez interneta, samo s papirnato pošto in klepetom izključno v živo? Pri RK bomo skušali osvetliti ozadje komunikacijskih st…
  • nosilec: Vlado Stankovski
Kategorija: 1. letnik
Vas je že kdaj zamikalo, da bi si iz nič sestavili svoj računalnik? Bi radi vedeli, kaj se dogaja pod črnim plastičnim ohišjem z zvenečim imenom najnovejšega procesorja in kaj v procesorju počnejo tranzistorji in zakaj nam jih nikoli ni dovolj? Nekaj odgovorov na zgornja vprašanja bomo ra…