공통
Section outline
-
-
Cilj predmeta je razvijati kompetence študentov potrebne za:
o identifikacijo in vrednostno oceno potencialnih digitalnih poslovnih priložnosti (analiza obstoječega trga digitalnih izdelkov, analiza konkurenčnih vrzeli in potencialnih konkurenčnih prednosti, izbira pravega digitalnega poslovnega modela…),
o učinkovito delovanje znotraj zagonskih (start-up) ekip in uporabo dobrih praks uspešnega timskega dela (učinkovita komunikacija, ustvarjanje pozitivnega vzdušja v ekipi, sodobni pristopi k razreševanju konfliktov)
o učinkovito vodenje kolegov pri skupnem delu (načrtovanje, organiziranje, vodenje in kontrola podjetniške ekipe).
Da bi študenti razvil zgoraj omenjene sposobnosti bodo v sklopu vaj pripravili poslovni načrt digitalne poslovne priložnosti - ocena predmeta bo 100% odvisna od pripravljenega poslovnega načrta.
Kriteriji ocenjevanja:
1. poslovni načrt = 100 točkTočkovanje:
Točke: Ocene:
90-100 10
80-89,99 9
70-79,99 8
60-69,99 7
50-59,99 6
Predmet se izvaja v poletnem semestru.
Za dodatne informacije pišite na tomaz.hovelja@fri.uni-lj.si
-