Pri študentskem tekmovanju iz umetne inteligence Pacman Capture the Flag v okviru mreže Eutopia sodelujejo: Univerza Pompeu Fabra iz Barcelone, Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani, Univerza Sapienza iz Rima, Univerza Radboud iz Nizozemske in od letos tudi Vrije Universiteit Brussel iz Belgije. Tekmovanje Eutopia Pacman je izpeljava klasične računalniške igre Pacman, tekmujete pa lahko posamezno ali v tekmovalnih ekipah. Tekmovalci morate sprogramirati svoje agente, ki nato v medsebojnih dvobojih upravljajo vsak svojega pacmana in hkrati tudi duhove, ki skušajo ustaviti nasprotnika. Od študentov, ki želite sodelovati, se pričakuje znanje programiranja, poznavanje osnov podatkovnih struktur in algoritmov, iskalnih algoritmov ter verjetnosti – na ravni uvoda v umetno inteligenco. Tekmovanje bo potekalo ob naslednjih rokih:

  • Testni krog tekmovanja bo izveden v petek, 15. marca 2024. Namen testnega kroga je testiranje delovanja sistema in povratna informacija vsem tekmovalcem, kako se obnese njihova koda.
  • Uradno tekmovanje bo izvedeno v petek, 22. marca 2024.

Za lažjo predstavo, kako je lani potekalo to tekmovanje, si lahko na povezavah ogledate:

V okviru predmeta Računalništvo v praksi / Obštudijska strokovna dejavnost lahko pridobite 3 KT za uvrstitev v zgornjih 20% rezultatov tekmovalcev ali tekmovalnih ekip.

Kontakt: prof. dr. Zoran Bosnić (e-mail: zoran.bosnic@fri.uni-lj.si). 



Zadnja sprememba: sreda, 21. februar 2024, 10.37