Section outline

    • Cilj predmeta je razvijati kompetence študentov potrebne za:

      o   identifikacijo in vrednostno oceno potencialnih digitalnih poslovnih priložnosti (analiza obstoječega trga digitalnih izdelkov, analiza konkurenčnih vrzeli in potencialnih konkurenčnih prednosti, izbira pravega digitalnega poslovnega modela…),

      o   učinkovito delovanje znotraj zagonskih (start-up) ekip in uporabo dobrih praks uspešnega timskega dela (učinkovita komunikacija, ustvarjanje pozitivnega vzdušja v ekipi, sodobni pristopi k razreševanju konfliktov) 

      o   učinkovito vodenje kolegov pri skupnem delu (načrtovanje, organiziranje, vodenje in kontrola podjetniške ekipe).


      Da bi študenti razvil zgoraj omenjene sposobnosti bodo v sklopu vaj pripravili poslovni načrt digitalne poslovne priložnosti - ocena predmeta bo 100% odvisna od pripravljenega poslovnega načrta.


      Kriteriji ocenjevanja:

      1. poslovni načrt = 100 točk


      Točkovanje:

      Točke:  Ocene:

      90-100  10

      80-89,99  9

      70-79,99  8

      60-69,99  7

      50-59,99  6


      Predmet se izvaja v poletnem semestru.


      Za dodatne informacije pišite na tomaz.hovelja@fri.uni-lj.si